Wednesday, July 25, 2012

Awak Cantik Tapi Kenapa...?? Ala, sayangnya..

Awak cantik.. Saya suke tengok awak. Serius. Muke awak mengingatkan kepada saya akan seorang kenalan. Suara awak pon boleh tahan sedap. Saya lihat awak cukup sempurna. Cukup sifat itu sudah pasti. Subahanallah.. Indahnya ciptaan Maha Pencipta. Tiada cacat celanya kan? Tak tahu lah saya di mana timbulnya kecantikan awak tu. Itu rahsia kebesaran Maha Pencipta. Dia ciptakan manusia semua sama, ada mata, hidung, telinga, kening dan sewaktu dengannya. Tapi yang menjadikan ia suatu ciptaan yang sebaik-baik ciptaan ialah kecantikan pada wajah. 


Tapi awak, kenapa dijual suara awak tu? Awak tak tau ke suara wanitakan adalah aurat. Alahai, sayangnya awak.. Saya tengok, awak tutup aurat sudah cukup sempurna (saya tengok dalam gambar je la. Tak tau la awak keluar macam mana). Kenapa awak? Takde yang menegur awak ke? Tak payah la jual suara. Banyak lagi cara boleh buat awak famous amous dan popular. Simpan suara awak tu. Nyanyikan untuk suami awak nanti pon sudah dapat pahala. Jual suara tak dapat apa-apa pun la awak. Sayang..sayang.. 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Kan? Saya dah cakap awak cantik. Cantik. Tang mana cantik tak tau la. Saya suka tengok perempuan berjubah hitam dan menutup sempurna auratnya agaknya. Sejuk mata tengok. ^__^ Harap awak berhenti la daripada menjual suara. Insya-Allah.. Moga diberi hidayah kepada awak dan siapa-siapa yang mahu memulakan career-nya sebagai penyanyi wanita.

p/s: Sorry, kerana mencuri gambar ini daripada Official Facebook Ainan Tasneem. Aku hanya ambil gambar dia dan letak di blog sahaja. Tiada niat lain sama ada menjual atau menjadikan gambar ini sebagai koleksi peribadi. Wallahi.. 

5 comments:

  1. ada orang jatuh cinta dengan ainan.. gizzuew

    ReplyDelete
  2. wahhhhhhhh...nak buat ayat jugak la 'awak hensem, tapi awak suka yg cantik je..sedih saya yang buruk ni...'hahaha

    ReplyDelete