Tuesday, November 30, 2010

..bersambung..

ok..ni sambungan untuk last entry aku. First, korang enjoy dulu tengok video kat bawah ni. Nanti baru aku cerita lebih lanjut. Tengok, jangan tido pulak. (^_^)



Apa yang kita lalui semalam tidak mungkin akan sama apa yang kita lalui hari ini dan juga hari esok. Genre (peristiwa pahit, manis) mungkin sama tetapi plot cerita mungkin berbeza. Oleh itu, apa yang kita lalui, sematkan ia di hati pahatkan ia di dada dan jadikan ia kenangan paling indah yang mungkin sukar untuk lenyap di ingatan (melainkan kau hilang ingatan). That's why I love making video. So, bila kita tengok balik video-video seperti ini mungkin akan dapat mengalirkan air mata (untuk perempuan je).

Cakap pasal pingat yang aku dan kengkawan dapat tu (pingat gangsa), it's really meaningful to me and my friends. Something that you hard to achieve, once you get it, you will know how meaningful it is (if broken, sila betulkan).

Kalau nak cerita pasal semua pengalaman pahit kitorang masa liga IPT dulu, memang aku tak percaya apa yang kitorang dah achieve sekarang. It has been 4 years coach kitorang mengharapkan sesuatu dari pasukan bola sepak Johor yang dibimbingnya sejak sekian lama. Finally, kitorang dah capai dan realisasikan impian coach kitorang. Itu sebab ia menjadi satu kenangan yang paling best dalam hidup semua players even pingat tu gangsa je.

THIS IS THE BEST MOMENT IN MY LIFE BUDDY!!! YEAH! THE BEST MOMENT IN MY LIFE!
(macam menang gold medal kat sukan Olympic je)

..SEKIAN..

2 comments: