Friday, January 21, 2011

Kawan Ku Yang Sengal

Tengah hari tadi (21 Jan 2011), member rumah ku balik dengan satu rungutan yang begitu simpati bila aku mendengarnya.. rasa nak masukkan dia dalam rancangan 'Bersamamu' je.

Nauf: Adoii.. malang betul nasib aku. Semalam nak cucuk plug, satu rumah black-out sampai ke pagi. Hari ni aku langgar kete orang plak. Adoooiiiii... Malang malang..

Afif: Asal? Kau langgar Mercedez ke BMW??

Nauf: Kelisa..

Afif: Laaa... kelisa jew.

Nauf: Tula, nasib baik Kelisa jew.

sesaat kemudian..

Afif: Entah-entah kete aku tak?

Nauf: Kete kau la yang aku langgar tu!

Afif: Hah, kete aku???

Haram jaddah!! Kereta aku jadi mangsa. Sengal punya member! Cakap awal-awal langgar kereta aku kan senang. Takde la aku tertunggu-tunggu tendang kau.. Nasib baik tak teruk.

..SEKIAN..

9 comments:

  1. xyah tendang dye.. kesian~~
    suh je dye bayar blk.. amek advanced sekali..XD

    ReplyDelete
  2. kalau saya, cakap je.. bertuah punya kawan. belanja aku makan sebulan. hak3! :DD

    ReplyDelete
  3. iena miena~
    tdk syak lg kesdhnnyew..

    ReplyDelete
  4. eja~ haish, d sbbkn ksbrn sye yg melampau2 tggi ni la beliau msh tdk berada d ICU.. (^_^)

    ReplyDelete