Tuesday, June 29, 2010

Funniest Thing or Disgusting?

Sepanjang World Cup ada saja sejarah yang berlaku. Kalau kita masih ingat masa World Cup 2006 Germany dulu, di mana pemain terbaik dunia dan juga pemain kebangsaan Perancis, Zinadine Zidane Alfonso De Alboque (part yang last tu aku tambah. ahahaha) telah menanduk dada pemain pertahanan Italy Marco Materazzi menyebabkan dia dibuang padang serta merta. Dan kalau masih ingat peristiwa di mana legenda bola sepak dunia menggunakan tangan untuk menjaringkan gol pada World Cup 1986 di Bangladesh (Biar betul??). Taklah, mana aku tau World Cup 1986 dekat mana. Agagagaga.. Memang setiap kali berlangsungnya World Cup pasti ada saja perkara yang akan diingati sepanjang zaman.

Tapi bukan itu yang aku nak cerita. Yang tu cuma mukadimahnya saja. Yang aku nak cerita ni pasal kisah seorang coach untuk pasukan German telah melakukan sesuatu perkara yang agak...emmm..errr..ummm.. Eh, korang tengok sendiri la eayh video dekat bawah ni.



Hah, dah nampak?? Masa ni Germany vs England yang berakhir dengan keputusan Germany 0 England 14. Ahahaha.. Is this funniest thing or disgusting?? What do you think my friends? Ahahaha.. Setiap manusia mempunyai penilaian yang berbeza. So, aku boleh kategorikan perkara ni sebagai KELATOR (kelakar+pengotor). (^_^)

Video tuh aku tengok dekat FB yang di-share oleh kawan aku. Oleh kerana aku tak tau nak ambil direct daripada FB, aku ambil dekat Youtube.


Yang kelakarnya masa aku nak seacrh video tu la. Disebabkan aku tak tau nama coach tu, macam-macam aku taip. Coach German korek hidung masa World Cup 2010' la, 'perkara kelakar coach German la'. Last-last dapat jugak sebab aku taip 'Funny Moment Germany's Coach World Cup 2010'. Perghh..nak kena bahasa Inggeris jugak walaupun broken. Mengada-ngada betul!

..SEKIAN..

3 comments: