Friday, September 11, 2009

WATCH!!!

The Making Of...



Finally settle jugak pembikinan scene tambahan ni.. Tak macam penat pulakkan coz scene yang lari tu aku ngan Mr B buat banyak kali. Perggghhh... rase nak berbuka je time tu. Nasib baek iman ku ini tebal di dada. Heeeeeeee~

p/s: Nampak sangat aku la yang paling kecoh time ni kan? Huhuhu~

p/s: Thanks to Jamal Zeze as a propman (dia tak suka aku panggil dia macam tu, tapi aku nak panggil jugak) yang bersusah payah pegangkan barang-barang, Karjo as a cameraman and Mr B yang bantu menjayakan pembikinan scene tambahan ni. Without you all, pembikinan scene tambahan ni takkan berjaya. Thank u! Luv yo! Muah! Muah! Muah! Hahahaha~ (^_^)

7 comments:

  1. pesal name aku letak last..
    rase useless gile..
    hahaha..

    ReplyDelete
  2. pergh!!! syahir merajok siot...
    karang letak nama jamal zeze last, dia ckp mcm ko lak "bidan"...
    mcm mana???
    biar ko jer mengalah...

    afif thu ko orng yg mcm mana...
    ahahahaha

    ReplyDelete
  3. ehh jap..sume scene tu sape heronyer???kalo yg bju biru tu mybe kot coz die yg kuarkan laptop kan.. tp nape yg 1st scene yg kwn die pnyer beg yg jatoh.. it goink more better ble beg yg bju biru tu jatoh n show that the laptop more better kire ley tahan gak lar laptop tu..tahan lasak..huhuh...
    sorry juz wanna to comment..jgn marah...

    ReplyDelete
  4. syhir~
    kecoh la...itu pun nk berkira

    ryoma ekhizen~
    btol2!

    Ec@h~
    sbenarnya beg yg aku bwk tu beg buku je. Memng sengaja aku jtuhkan beg bukan yg bju biru tu. coz aku nk tnjukkan betape kelam kabutnya kitorang time tu dh lmbt nk g klas. Yg last part tu la bru nk menunjukkan laptop tu thn lsk. Actually ade lg 1 scene kt depan library kitorang x tunjuk dlm ni coz pembikinannya x siap lg. Ths why xphm.

    btw, thnx 4 da cmmnt.

    ReplyDelete
  5. owhh eh....hihihihi...
    sorryyyy.... ('',)

    ReplyDelete
  6. paling minat part kat tangga tu , ade style lah . ;D

    tak sabar nak watch the full version . tak sabar tak sabar .

    p.s ; terlebih sudaa .

    *harap bleh dapatkan signature hero muve ni yep . hahax ;D

    ReplyDelete
  7. Nurika~
    walah, thnx!

    buleh..xde mslh! :)

    ReplyDelete