Tuesday, May 11, 2010

Tempat Macam Kena Serang Zombie


Assalamualikum wtb... Akhirnya selesai sudah baki perlawanan liga IPT menentang UTM yang berakhir semalam (10 Mei 2010). Perlawanan yang berkesudahan dengan pasukan aku, UiTM Segamat menang 3-1. Waaaaa....hebatkan? Tapi tu kalau pasukan UTM tu semua main pejam mata la. Di sebabkan diorang main bukak mata, kitorang kalah 3-1. Ahahahaha..

Tapi, yang bertambah tak best-nya bila aku dan kawan-kawan yang lain terpaksa datang lebih awal untuk melakukan latihan. Kenapa pulak tak best? Korang bayangkan la kalau tempat yang korang tinggal tu bila korang jerit bergema suara korang. Bila korang sembang dengan kawan-kawan korang, yang menyampuknya adalah cicak dan cengkerik. Bila korang jalan-jalan, yang kedengaran hanyalah suara angin. Kalau nak kentut slow-slow pun tak boleh nak lari jugak sebab sure dengar punya. Ahahahaa.. Halamak! Wa cakap lu bosan gila weayh! Boleh jadi gila aku di buatnya. Kampus aku dah macam tempat kena serang infection and then semua orang jadi zombie. Ala macam dalam cerita 'I am Legend' tu. Tapi nasib baik la aku bawak kereta. So, kalau bosan-bosan boleh la aku dan kawan-kawan keluar (keluar pun bosan jugak sebab Segamat takde tempat nak lepak).

Korang bayangkan eayh kalau aku datang 4 hari awal pun dah bosan, macam mana pulak member-member aku yang dari start final exam sampai la dah abeh final exam lepak situ je. Tak gila kepala hotak dorang? Hahaha.. Kesian-kesian. Tapi apa-apa pun aku berasa bangga sebab dapat berikan komitmen sebagai player UiTM Segamat. Bukan senang eayh nak buat semua ni (Poyo weayh).
Dan semalam jugak perjalanan pulang aku adalah yang amat jauh dan meletihkan sebab habis-habis game terus gerak balik dan hantar sekali kawan-kawan aku pulang ke rumah mereka masing-masing. But it was fun la awak balik di kala malam dengan rakan-rakan. Serious! Try la. Tapi make sure korang tak mengantuk la. Aku sampai di rumah pada pukul 3 pagi.

Sebelum aku habiskan entry kali ni, aku nak ucapkan terima kasih banyak-banyak kepada kawan-kawan aku yang juga memberi komitmen untuk last game semalam. Span, Jamal, Azrai, Sanat, Karjo, Pae, Kare, Muki, Oter, Iqbal, Sedot (The only one scorer), Pesi, Kay, Dayak, Fendi dan Bacak. Aku respect dekat korang semua. Tak lupa jugak kepada coach-coach yang always support dan beri tunjuk ajar dari awal sampai habis liga. Perpisahan semalam sedikit menyedihkan sebab aku nampak head coach (Coach Saim) nak menangeh. (^_^)

..SEKIAN..

No comments:

Post a Comment