Sunday, August 30, 2009

Hari Ke Lapan Ramadhan

Sedar tak sedar, pejam pelik pejam pelik dah hampir 9 hari kita menjalani ibadah puasa. Sekejap je rasanya. Alhamdulillah, aku tak tinggal lagi puasa. Of coz lakan? BERDOSA KOT TINGGAL PUASA!

Hari yang ke-8 Ramadhan (semalam-29 Ogos 2009) agak best jugak la sebab member aku Karjo (Bukan nama sebenar) follow aku sekali balik rumah. So tak la bosan sangat dia ada. Pada Ramadhan yang ke-8 ni, family aku bawa aku dan Karjo berbuka puasa di Dewan Perdana Wisma Felda dekat Jalan Semarak, KL. "Jo, tempat dia memang terbaek jo! Kau nak g sana kena dressup gren gren coz orang dia yang datang semua gren (gren la sangat). Lagi satu, makanan dia....Mak aih, tak bleh blah doh!", kata aku kepada Karjo.


Ok la, malas dah nak cakap..korang tengok je la gambar yang aku dah capture ni!




Tengok ar makanan yang aku ambil ni. Masya-Allah, ini makan mengikut nafsu kan? Tapi ni la manusia, bila dah makan pun buffet pastu makanan semuanya menggoda nafsu, ni la jadinya. Tapi aku makan habis! heeeeeeee~






Aku dan Karjo-Bila azan Maghrib dah berkumandang, takkan nak tunggu lagi kan? Balun la apa lagi! SEDAP! SEDAP!



My second round! -Kalau makan pun cara buffet, dia wajib ada 2nd, 3rd and round seterusnya! heeeeeeeee~





Afif: Bang, ABC kurang hajar dua ye? Brader ABC: Ok dik, siap!




Errkkkkkk!!!!!!!! Alhamdulillah...............

SEKIAN!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment