Sunday, August 16, 2009

Karjo Si Gila

Cerita bermula begini......
Cahaya terang telah mengganggu tidur ku. Lalu aku bingkas bangun dan berkata, 'Siamang betul ar...siapa yang bukak lampu aku nk tdur ni!' Hahahahahaha~ bosan an cite camtu? Ok la, cite tanpa menggunakan ayat berbunga. Back to the story td, aku pun terjaga ar sebab member aku dah bukak lampu. Lampu tu plak terang sgt. Emmmph...mmg ptut ar aku bgn. Aku pun tgk ar sekeliling dalam bilik tu. Aku tengok member aku semua tak tidur lg kecuali budak junior aku dari Sabah. Aku pun tengok ar jam kat hanset. Mak aih, dah pukul 4pg. Budak-budak ni asal tak tido lg? Still lg online plak tu. Mata apa dorang pakai niyh? Mata ikan ke? (dalam hati aku cakap). Hahahaha...ayat td ada yg aku tmbh utk menggempakkan cite. Pastu aku sambung blk berckp dlm hati. Mak aih, dah la aku tak solat (jangan salah sangka. Bukan solat sunat tahajud eayh, tp solat Isya'. Hahahahahah...). Pastu aku takde nak tunggu-tunggu dah, aku turun daripada katil amik ubat gigi ngan pencuci muka pastu terus pg bilik ayor bak kata orang perak. Lepas settle semua, cuci muka, gosok gigi and ambik air smbhyg, aku balik ar ke bilik balik kan, takkan la nak pegi main bola plak. Masuk je bilik aku terus capai kain dan terus solat Isya'. Ngan mata yang penuh keberatan sebab mengantuk, aku pun solat. Aku rasa aku solat tak khusyuk kot? hahahahah~ Biasa la, dah mengantuk (ala selama ni solat aku banyak tak khusyuk). Huhuhuhuhu.... Lepas je abih solat, aku naik semula ke katil untuk sambung balik tidur. Sebelum nak smbung balik tidur tu, aku nak melayan perasaan dengan mendengar lagu-lagu nasyid bagi menyenyakkan lagi tidur ku (orang patut baca doa tidur ke, ayat kursi ke kan). Lepas tu aku ambil hanset aku yang berada bawah bantal lalu menghidupkannya. Bukak je hanset aku tu kat wallpaper aku tu ada gambar aku tengah tidur ngan gambar member aku si Karjo (bukan nama sebenar) sambil tengah buat muka comel! Siapa tak paham aku bagi tau keadaan dia cmne. Alaa..cam ambil gambar berdua cmtu ar...tp aku tengah tidur, si Karjo ni plak posing wat muka paling-paling comel. Apa lagi aku pun berkata, '%$#^$#@ Karjo! %$#@^&* kau memang nak kena *&^% Karjo!'. Hahaha~ lebih kurang camtu ar ayat aku. Hei, tu la padahnya bila tidur mendahului member-member yang belum tidur. Kan dah kena. Hah, morale of the story kat sini, jangan la tidur lagi kalau member-member anda (yang ada perangai gila macam member aku) belum tidur lagi ok? Nak tidur biar tidur sama-sama. Takut terjadi perkara sebegini la. Sekian.

p/s: Cerita ini terjadi pada 16 Ogos 2009 pada pukul 4pg.
p/s 2: Terima kasih Karjo kerana sudi menghasilkan wallpaper yang agak menarik eayh? Luv u so much
p/s 3: Gambar tersebut tidak dapat disiarkan atas sebab-sebab menjaga saham diri. Heeeeeeeee~

3 comments: